Biuro Obsługi Klienta BOK
Każdy Reprezentant ds. Odszkodowań ma możliwość założenia, w dowolnym momencie trwania umowy z GDPM, Biura Obsługi Klienta (w skrócie BOK).
Aby założyć Biuro Obsługi Klienta należy:
-
zgłosić propozycję założenia BOK do GDPM e-mail: prp@gdpm.pl do Mendżera Sieci Partnerskiej GDPM,
-
podpisać Umowę ramową o współpracy lub stosowny aneks,
-
odebrać materiały promocyjne GDPM,
-
dokonać ekspozycji materiałów promocyjnych GDPM (plakaty, ulotki , kalendarz ścienny, kupony rabatowe),
-
przekazać do GDPM raport z założenia BOK wraz ze zdjęciami dokumentującymi ekspozycję materiałów.
Po zatwierdzeniu raportu, GDPM wypłaci wynagrodzenie za założenie BOK.
Bądź widoczny, załóż Biuro Obsługi Klienta GDPM.
Więcej informacji:
Menedżer Sieci Partnerskiej:
-
e-mail: msp@gdpm.pl
-
tel. komórkowy: 728-459-201
-
tel.: 58 303 46 38.